Saturday, February 7, 2009

Takut...

Time kecik, aku takut ngan bapak ku. Bapak seorang yg garang, pernah sekali kena sebat. Aku nangis sebab sakit, and gembira sebab bapak sygkan anak-anaknya. Takut lagi bila bapak sebat abg ku, maybe bapak lebih sygkan aku dr abg aku. Yelah sebab abg anak sulong. So, everything mesti abg yg akan 1st akan dpt. Adik-adik lain kemudian la. Actually aku did't called 'abg', aku just sebut nama beliau. Dah terbiasa dgn memanggil beliau dgn menyebut namanya, so maafkan aku atas kekasaran budi bahasa. Aku takut itu akan dibalas di alam lain. sgt takut.

Aku takut bila hari sudah gelap, terasa seperti ada follow kat belakng. Time aku kecik, darjah 1 form 5 , selalu terasa akan something yg follow kat belakang aku. Sgt takut, tido pun susah, mcm2 ayat Al-Quran yg aku baca. alhamdulillah aku dpt tido walaupun selalu termimpi akan mimpi yang sama sejak dr tadika sampai form 5. Rasanya ada something..Takut.
tp skrang ok la, semua itu dah x da. hehee




10 comments:

macha_sezs said...

sila buat tag anda!!

ndlaw said...

tag ape macha?
how?

elL said...

i cant believe it.
huhu

ndlaw said...

to elL
erm,,, seharusnya anda percaya.

Dosz said...

mmg ganas. hehe

ndlaw said...

mr disz , the lagendary guitar from unimas. wawawawa.

sikda ku ganas... mimpi ya ganas dosz... cuak ku lok..mcm real jak mimpi ya. haha

paling terok time ku darjah 4. Nangis ku dlm mimpi ya sampe nangis juak ku time ku sedar. ish ish ish

Khairul Onggon said...

errmmm... teringat kisah bapak aku maluk aku huhu.. thanks refresh balit memori ku pun haha.. pastok mok molah ntry pasal tok juak.. :)

ndlaw said...

thanx khairul...
maluk ya tanda ngajar...bukan mendera.

harus ingat kawan2

Atira. said...

its okay to fear. :)

ndlaw said...

thanx atira
kerana berlalu d belog ini.

no more fear, say no fear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...